Het begint te korten! - Reisverslag uit Droeshout, België van Lien Vandevoorde - WaarBenJij.nu Het begint te korten! - Reisverslag uit Droeshout, België van Lien Vandevoorde - WaarBenJij.nu

Het begint te korten!

Door: LienVdv

Blijf op de hoogte en volg Lien

03 Februari 2012 | België, Droeshout

Nu zondag is het zover!
Om 8 of 9 u vertrekken in Droeshout City. Om 12u inchecken in Shiphol en om 15u15 in het vliegtuig richting Suriname! Hopelijk valt het weer wat mee zondag en vertrekt mijn vliegtuig. Mooie sneeuw, maar nu mag het wel wat stoppen met sneeuwen ;-)

Vandaag ben ik achter mijn visum mogen gaan. Het was in orde: Wat een opluchting!
Korte broeken, rokjes en topjes: Check
Schoolboeken/gerief: Check
Proper ondergoed: Check
Valies: Check
Documenten: Check
Skype: Check
Vrienden, familie,...: Niet Check. Kan ik spijtig genoeg niet in mijn valies stoppen: Ik ga jullie missen!!!

Nu is er zeker een besef dat het zover is. Spannend!!!



  • 05 Februari 2012 - 14:16

    Fifi:

    Lieneken,
    Sorry dat ik niet op jouw afscheid avond was, ik wens je veel plezier, geniet van deze mooie ervaring en weet dat we je hier erg zullen missen. Wees voorzichtig en laat op tijd iets weten hé.
    Dikke X

    Fifi

  • 05 Februari 2012 - 21:19

    Jonas :

    Hey Lien,

    Je zit nu op de vlieger... Spannend! Binnen exact 2 weken zit ik er ook op, ik kijk er ook naar uit! Kom goed aan en... tot binnen 2 weken!! :-)

    Grts,
    Jonas

  • 06 Februari 2012 - 14:57

    Piet:

    Hey spinnekop!

    Ik zal u nu maar ne superdikke knuffel geven omdat ik er op u 'afscheids'feestje ni kon zijn.
    Zet Droeshout da ma is op de kaart en probeer er zoveel mogelijk van te genieten.

    X

  • 06 Februari 2012 - 18:18

    Zwanson:

    Joew! Donderdag iet gaan drinken bij Joris? (Mentaal dan)

  • 06 Februari 2012 - 19:57

    Lien Vandevoorde:

    Mercitjes allemaal!!!

    @Fifi: Geen probleem, je kan niet overal aanwezig zijn ;-) Het was zaterdag echt fijn, kheb der van genoten. Lieselot heeft de boenkers vertegenwoordigd ;-) xxx

    @Jonas: sowiso tot binnen 2 weken!!!
    xxx

    @Piet: sjoe, ik had toch liever nen echt goeie dikke knuffel zelle ;-) Ma geen probleem hij is denkbeeldig toegekomen :-D xxx

    @Zwan: Ik zal zeker en vast donderdag denken aan jullie ( doe ik eigenlijk soziso al ;-) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Droeshout

Lien

Actief sinds 17 Dec. 2011
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 56160

Voorgaande reizen:

05 Februari 2012 - 01 Juni 2012

Buitenlandse stage Suriname

Landen bezocht: